cover

Sunday, March 31, 2013

Everything

assalamualaikum sweetheart
 my father and mother are my role in my life. tanpa mereka aku xkan berada didunia nie an. so i love them..pe2 pown aku buat dlm hidup aku nie..pada mereka aku kne pikir..what ever more important the family first right.
bila aku susah..bila aku sakit..bila aku kcewa..mak abh la tempat aku mngadu..mak abh la tempat aku bergantung..tapi aku la anak yg degil..ssh nk dngr ckap..aku la yang slalu buat mak abh kcewa..bila la aku nie nk buat mereka bahagia.
akk mintak maaf tapi akk tetap syg mak abh..
akk tahu akk banyk buat salah kat mak abh..

tngok muka anak mak abh yang degil nie baru je abs diploma planting industry management hehehe
bila abs nie mcm2 aku pkir..waaaa cabaran lgi besar aku kne hadapi...so kuatkan dri and confident must have.
selepas abis nie aku dah tahu
selepas nie apa2 planning family aku...aku akn turut kemahuan mereka...aku xnk degil slalu ikut kata hati..ckup nan apa yang aku buat..aku just think pilihan mereka la yang terbaek tok aku..aku sanggup hadapi dan terima..mungkin jalan nie yang aku akn jumpa kebahgiaan yang selama nie aku cari.

it is over...

2 comments:

  1. amboi ade keta dah cik kak kita ni..hebatttt

    ReplyDelete
  2. eh mne de la kak atin...2 kete mmbe je nie hahaha..kak atin je bila nk bwk ct jln2 nie heheh

    ReplyDelete