cover

Friday, January 4, 2013

confius!!

assalamualaikum sweetheart
arghhhhhh what happen to me...what can i do in my life...im confius and complicated..
ssh la mcm nie..tp sbnrnye bnde nie xssh mne pon kte je yg complicated kan bnde nie..aku confius la..lau aku xdngr ckp parent aku..aku msti ditimpa bala and prob...so kali ini aku kena dengr plak ckp parent aku..kali nie aku kena turut apa kemahuan parent aku..xkisah la kena kwen pkse pon aku snggup sbb dah bnyk kali aku melawan..last2 aku gak yang mnyesal...emmmmm
ya allah apa perjalanan yang akn aku tempuhi selepas nie..ya allah yang mana patut aku pilih....
KEJA OR CONTINUE STDY...
arghhhhh confius...lau ikut hati nk smbg lgi..tpi parent...
OHHHHHH
now in my mind say
ikut kata hati or kata parent....no choice!!!!

No comments:

Post a Comment