cover

Thursday, December 29, 2011

to be strong..aku wanita biasa!!!

aku wanita biasa ok!!!

mengingtkn kisah silam mmg perit..iannya bukan kisah yg mndtgkan kgembiraan..ttapi ianya musnah..dalam hidup any people inginkan sesuatu yg tbaek..and the best but manusia xde yg sempurna so kbhgiaan@ kesedihan yg mmbuat kte kenal and tahu erti hidup..malah mmbuat kte mnjadi lbh matang..disini aku nk luahkn haty and perasaan aku yg yg bekocak musnah..bertapa perit nya apabila tlh dikecewakn oleh sowg HAMBA Allah..aku wanita biasa yg mmpu mgeluarkan air mte hanya mmpu memandang jauh kbhgiaan mereka..(ct doakan kebahagiaan abg bsme isteri tsyg) slps aku melihat photo sidia..aku bwu paham (Allah telah menetapkan semuannya) aku dan dia BUKAN JODOH. 2 je yg mampu aku katakan dri lubuk haty nie..ct akn lupuskan semua memory kte..nie je jln tbaek bg aku la CTIES...cre nie akn memulihkan smngt aku semula..aku xnak mudah goyang and goyah..terima kasih kepada my lovely frenz cik nisah comot heheh yg mgembalikn smangt aku..yg snggup mndngr rintihan dri kwn mu nie heheh...aku akn jdi insan wanita yg tbilang@ gemilang...INSYALLAH!!!




No comments:

Post a Comment