cover

Tuesday, May 14, 2013

alhamdulillah...CSA (customer services agent)

assalamualaikum my sweet heart

sudah lme gak aku xupdate blog nie..maklum la ngah bawa dri dngan hati yang terluka..hahaha poyo je aku nie..tp serius aku mmg ngah berhijrah skng nie..aku mmbwa dri aku nie tok bljr erti sebuah kehidupan..alhamdulillah aku bertemu sowg hamba ALLAH yng mngjar nan mmbimbing aku ke jln yng benar..yg selama nie aku cari..
bnyk aku pelajri dlm idup aku...aku bawu sdar selama nie kte lupa yg kte tlalu mgejar hal dunia shingga kte lupa tngungjwab kita dimuka bumi ini..
hidup nie hanya skali..oleh 2 jgnlah kita sia2 kan nya..

ok skng bukan nie yg aku nk cter..just mukadimah je hahahah

alhamdulillah aku dpt offer letter kat KLIA....skng pkir my future life...lau nie yg tbaek tok aku..insyallah dengan izin ALLAH aku buat tbaek..

sume nie tok fmly aku...i will do the best in my life...
mohon doakan yg tbaek tok aku spe2 yg bce blog aku nie ye heheh...

No comments:

Post a Comment