cover

Monday, December 31, 2012

happy new year 2013

     
assalamualaikum
gd morning sweetheart.....now 2013 is coming(1/1/2013) rasa kekok nak taip 2013 heheh 
selamat tinggal pada 2012 pelbagai warna warna kehidupan yang aku lalui dalam tahun 2012 nie...2012 nie gak brmakna bagi aku bukan nak cter ape la an..2012 nie gak aku kenal someone..aku xtau die terbaek untuk aku x..tpi spnjang aku knl dengan lelaki..aku xrse aku bahagia mcm nie..die memahami..die mmpu buat aku snyum ketika aku sdeh mrajuk..die mmpu mngingatkan aku if aku terlupa..die mampu bertahan if aku bising..snng ckap setiap perkara yang aku nak buat die benci kat aku..die still SAYANG kat aku..tue lah kata2 yang die akn ucap everyday..31/12/2012 adlah date yang paling bmkne..hanya allah yang mngetahui antara hubungan ini..ya allah jika die benar dan yang terbaek untuk hamba ,,ku bermohon dekatkanlah hati kami sehigga tidak berpaling dari mu,,jauhkanlah hubungan ini dari keburukan sehingga mendatangkan maksiat...jika die bukan milikku ..hamba percaya ..hamba redha dengan ketentuanmu..ya allah yang maha pengasih lagi mengetahui..amin...
cintailah allah kerna kamu akan dicintai oleh allah.

 Cinta bukan mengajar kita lemah, tetapi membangkitkan kekuatan. Cinta bukan mengajar kita menghinakan diri, tetapi menghembuskan kegagahan. Cinta bukan melemahkan semangat, tetapi membangkitkan semangat...
semangat aku dalam menerusi kehidupan tahun 2013 mula berkocak seperti air ombak heheh weiiii gelr ah bermadah plak hahahah
skang bukan aku nak cter pasal cinta ke pe...dan yang penting bukan nak cari psal hahah
aku nak cakap azam tahun nie tahun baru nie tahun 2013 nie an2.....
  • semoga memperolehi kejayaan didunia & akhirat
  • semoga aku lebih matang 
  • nak kurus boleh x heheh
  • yang penting aku kuat & tabah menghadapi dugaan tahun nie
  • kurangkan degil please hehe
  • menjadi muslimah yang berjaya ke arah syurgawi..    
time up !!!!
ok la nie je aku nye entry hehehe..
 
"Perjalanan hidup ini tidaklah seindah impian dan harapan.  Seandainya kita menyedari hakikat kehidupan pasti diri kita tidak tenggelam dalam khayalan.  Impian dan harapan yang keterlaluan sehingga lupa pada qada dan qadarnya."

2 comments: