cover

Saturday, September 15, 2012

first time naek bus

hari nie aku nak ke SHAH ALAM nan housmate..memag awesome la aku..naek bus kot hahah mcm xcye je aku bleh,,mmg la boleh cube aku sowg2 memey xla aku brani nk ke shah alm an hehe...xpe aku nak bljr..mne tau nnt time urgent tpkse la aku naek bus..dh la kete xde..aku dh bsar kne brani xleh tkot tapi lau dh trauma aku snggup ke nk hadapi nye emmmmm
aku try!!!
xjnji bleh heheh
nie la housemate aku yang aku follow die hahah
 


 saat aku dlm bus ahhhhh mcm2 la...ketakutan mgaburi aku haha...jiwa maintain je nie hehe..msti tertnye2 an npe aku xbleh naek bus an..aku trauma..aku tkot...ade disebalik nye npe aku xleh bhadapan nan bus..aku malu la nk ckap...eh mngade2 plak..bukn pe..kisah nie dh mnjadi sjarah dlm idup aku..biarla ia simpan dikamus hatiku nie...mlz nk bukk cter heheh yang pting AKU PENAKOT NAEK BUS
TAPI
aku nak cakap aku dh bjye ok!!!

 mak abh akk dh bjaya naek bus nie...saya bngga jdi rakyat malysia...ahhahaahah


2 comments: