cover

Sunday, December 4, 2011

TRAGEDI DISEMBER(bgadoh nan pntu)


hari bganti hari...cuaca bgnti cuaca...malam yg sjuk aku,ika,saba mrncng dok kat dpn umah..nk lepak amik udara segar...(xdela segar mne)...mcm 2 je TAMAN KEBAYA bnyk dak2 muda yg lalu lalang bsme mtor buruk lalu kat dpan umah sewa aku hahaha...kami call diowg DAK BUSUK..."saba aku nak msok jap ko pgang enset nie eh lau ade owg call angkt je"i said...a few minute saba pnggil aku.."nadh2..ade owg call.." aku xpcye..last2 aku dngr sore sowg laki..aku nrvous..aku xlyn saba n ika lyan...OMG...someone i know..heheh..malu nye nak talk2 nan die...aku xtau nk ckp pe...begitu lah aku ble laki tepon crfm idea ilang xtau nak cter pe..nak borak pe..aku pkr mcm xpnting je heheh tp xkan nak diam mcm 2 je trase la die...so lynnnn je la...ALAMAK enset( tututututuuutttt) amaran mse bckap dh nak abis so phm2 je la...hang up sudah emmmm...."maaf la eh time up ok bye2 assalamamualaikum"..dringgggg my handphone..aku blari mcm laju je...last2 aku....oh tidak danggggg..dungggg kedempek jatuh..malu siot prakkkkk bju aku wei.....KOYAK ....bju tidow aku abs..syg nye koyak dah bju tdow fvourite aku(pink color)..so pe lgi kne bahan nan housmate dlm FB..2 la excited sngt nan enset bunyi...
p/s:attention...when enset berbunyi jgn la excited sngt smapi pntu pon nak redah...so spe yg slah...hahahah amik ko padan mke!!!!

No comments:

Post a Comment